Apakah 2 Faktor Utama Membakar Lemak Anda?

 On Saturday 15 November 2014  

Apakah 2 Faktor Utama Membakar Lemak Anda?
Terdapat 2 faktor utama yang perlu anda laksanakan supaya pembakaran lemak dalam diri anda dapat dimulakan...

Faktor ini adalah senaman kardio dan senaman bebanan.

Sebelum saya pergi jauh menerangkan topik kita pada kali ini, eloklah saya jelaskan makna senaman kardio.

Senaman kardio adalah senaman yang melibatkan peningkatan denyut nadi melibatkan kepantasan pergerakkan seperti berlari, bermain badminton, berfutsal dan berenang atau jogging.

Manakala senaman bebanan pula adalah aktiviti mengangkat beban dan juga melibatkan peningkatan denyut nadi namun ia tidak berterusan.

Kajian telah membuktikan aktiviti senaman kardio diselang seli dengan aktiviti senaman bebanan dapat meningkatkan peratusan pembakaran lemak sehingga 2 kali ganda berbanding anda membuat latihan salah satu sahaja daripadanya.

Ok, sekarang saya ingin membuktikan kepada anda bagaimana senaman bebanan dan juga senaman kardio dapat membakar lemak dengan pantas.

Saya telah menulis di fan page Facebook saya berkaitan hal ini.

Jadi anda membaca kajian saya tersebut difacebook menerusi link ini --> perbezaan pembakaran lemak antara senaman kardio dan senaman bebanan

Kesimpulannya, senaman bebanan membakar lebih banyak lemak berbanding senaman kardio.

Dalam ebook Bakar Lemak Pantas banyak sekali didedahkan teknik-teknik untuk membakar lemak secara berkesan. Dan ia adalah berdasarkan pengalaman sebenar penulis. Anda boleh check it out disini ya --> Bakar Lemak Pantas
Apakah 2 Faktor Utama Membakar Lemak Anda? 4.5 5 Syahmi Azhar Saturday 15 November 2014 Terdapat 2 faktor utama yang perlu anda laksanakan supaya pembakaran lemak dalam diri anda dapat dimulakan... Terdapat 2 faktor utama yang perlu anda laksanakan supaya pembakaran lemak dalam diri anda dapat dimulakan... Faktor ini adalah senaman...