Diet Yang Terlalu Ekstrem Adalah BAHAYA!

 On Wednesday 5 November 2014  

Diet Yang Terlalu Ekstrem Adalah BAHAYA!

Saya ingin bertanya, adakah sebelum ini anda pernah berdiet?

Bagaimanakah caranya anda berdiet?

Untuk makluman anda, ramai orang tersalah info mengenai diet ini.

Mereka ingat berdiet ini hanya dengan menahan lapar dan mengelakkan makan makanan yang berlemak dan juga nasi.

Mereka hanya makan buah dan minum air kosong sahaja.

Saya tidak menyatakan cara ini salah namun cara ini sebenarnya boleh membahayakan kesihatan.

Diet cara ini boleh menyebabkan badan kita terlalu lemah dan boleh pitam dan ia juga boleh mendorong terjadinya gastrik!

Jadi, untuk berdiet ia perlulah berpada-pada. Saiz hidangan yang diambil jangan terlalu banyak dan sentiasa meluangkan masa untuk aktiviti fizikal.

Ok la Syahmi, setakat ini dahulu artikel pendek saya buat anda. Sampai kita jumpa lagi.

Nak tahu cara betul untuk diet? Klik di sini --> Rahsia Diet
Diet Yang Terlalu Ekstrem Adalah BAHAYA! 4.5 5 Syahmi Azhar Wednesday 5 November 2014 Saya ingin bertanya, adakah sebelum ini anda pernah berdiet? Saya ingin bertanya, adakah sebelum ini anda pernah berdiet? Bagaimanakah caranya anda berdiet? Untuk makluman anda, ramai orang ter...