Betul ke Anda Nak Kurus?

 On Monday 10 November 2014  

Betul ke Anda Nak Kurus?

Kenapa saya tanya anda macam tu. Hahh.. sebenarnya dalam mencapai misi langsing ni, anda  kena jujur. Kejujuran atau lebih tepat lagi adalah KONGRUEN adalah salah satu ciri UTAMA yang perlu dibereskan dengan cemerlang terlebih dahulu sebelum menjayakan impian langsing!

Inilah salah satu CABARAN yang paling hebat yang perlu dibereskan. Mengikut pengalaman saya, CIRI penting inilah yang ramai terlepas pandang. Kesannya... ramai yang nak kurus serta ingin memiliki tubuh yang sihat tetapi impian atau harapan ini hanya sekadar berlegar mainan di bibir sahaja.

Ada sesetengah orang, mulut kata nak kurus... tapi tangannya laju jer menyuap makanan ke bibir walaupun hakikatnya tak nak makan dan nak kurus...pening...pening macam mana boleh jadi lagu nie??? Satu nak kurus satu lagi kontra pulak melawan arus hawat aku lagu nie??? 


Don't worry! Ebook ini will come to your rescue, insyaAllah! --> Rahsia Menguruskan Badan Dengan Terapi Minda!

Anda  jangan risau! InsyaAllah dalam ebook "Jom Langsing" , anda akan bertemu dengan jawapannya.

BAGAIMANA untuk menguruskan KEJUJURAN ini dengan bijak dan berkesan?

Kejujuran ini penting, bila KEJUJURAN sudah pun anda sepakati dan selarikan dengan bijak dan cemerlang, insyaAllah MATLAMAT dan MISI LANGSING yang digariskan mampu dinikmati kejayaannya dengan lebih manis lagi!

Barulah lancar misi langsing anda tanpa banyak halangan, kalau tidak...dari bulan ke bulan dari tahun ke setahun , misi langsing asyik ter'carryforward' sahaja..

Oleh itu, anda jangan bertangguh lagi, jangan biarkan kehampaan ini terus membelenggu diri, segeralah dapatkan ebook "Jom Langsing" untuk menjayakan misi langsing anda.

Klik link berikut untuk mendapatkannya --> Rahsia Menguruskan Badan Dengan Terapi Minda!

InsyaAllah bila anda  sudahpun mengetahui RAHSIA ini, saya percaya impian langsing anda bukan lagi sekadar menjadi angan-angan yang tak pasti, tetapi REALITI INDAH yang membantu membangkitkan lagi karisma dan pesona diri anda!

Percayalah! Beri RUANG...Beri PELUANG pada diri sendiri! Anda mampu melakukannya!

Yang penting keberanian,keazaman, displin, kejujuran dan istiqamah... don't let your kg be an excess baggage for you...amatlah tidak menyenangkan!!!
Betul ke Anda Nak Kurus? 4.5 5 Syahmi Azhar Monday 10 November 2014 Kenapa saya tanya anda macam tu. Hahh.. sebenarnya dalam mencapai misi langsing ni, anda kena jujur. Kejujuran atau lebih tepat lagi adalah KONGRUEN adalah salah satu ciri UTAMA yang perlu dibereskan dengan cemerlang terlebih dahulu sebelum menjayakan impian langsing! Kenapa saya tanya anda macam tu. Hahh.. sebenarnya dalam mencapai misi langsing ni, anda  kena jujur. Kejujuran atau lebih tepat lagi a...