2 Makanan Terbaik Untuk Kelihatan Lebih Muda

 On Tuesday 3 February 2015  

Saya selalu membakar semangat diri dengan melihat pelakon-pelakon Hollywood. Sudah tentu anda kenal dengan pelakon filem Rambo, Terminator, Wolverine, The Rock dan lain-lain. Mereka kelihatan seperti masih muda dan bertenaga walaupun sudah berusia lanjut. 

Perempuan pula, cuba lihat Jennifer Lopez, Angelina Jolie, Jennifer Aniston yang sudah menjangkau usia 40-an tetapi kelihatan remaja jelita. Apakah rahsia mereka?

anda, banyak makanan terbaik untuk kelihatan "slim" dan cantik. Makanan ini kaya dengan vitamin dan mineral yang diperlukan badan secara semulajadi, tanpa perlukan produk kecantikan dan supplement kurus.

Kata kunci yang penting ialah makanan yang mempunyai sumber Anti Oksida. Tindak balas toksin akan menyebabkan penuaan (kelihatan tua sebelum sampai usia). Bahan kimia ini dikenali sebagai "radikal bebas". Anti oksida membantu menghilangkan tindak balas kimia yang tidak baik yang merosakkan sel-sel badan.

Rahsia Cantik dan Hidup Bahagia

1)  Sayur-sayuran 

"Go Green". Lebihkan sayuran hijau dalam setiap hidangan. Contohnya Brokoli, kubis, bayam. Sayuran lain ialah kentang manis, lobak merah, labu, bawang

2)  Buah-buahan 

Hidangan buah 5 kali sehari atau lebih. Contoh buah-buahan ialah pomegranates, prunes, berries, epal, kurma, kismis, lemon, oren dan anggur.

Kelebihan Makanan "Sebenar" (makanan tidak diproses)

Makanan asli kebanyakan terbukti oleh sains dapat mencegah dan mengurangkan risiko pelbagai penyakit:
  • Kanser
  • Strok
  • Kencing manis
  • Tekanan darah tinggi
  • Masalah jantung

"Kita tidak hanya mahu hidup lama, tetapi kita mahu kekalkan gaya hidup semasa muda dan tambah nilai hidup yang panjang melalui kesihatan yang baik".
-Dr Sarah Brewer-

Akhir kata, cuba anda amalkan. Pasti terasa lain kesannya dalam hidup. Lebih segar dan kelihatan muda :)

Semoga berjaya!

Untuk dapatkan lebih banyak tips untuk kuruskan badan, anda boleg baca ebook ini --> Formula kurus
2 Makanan Terbaik Untuk Kelihatan Lebih Muda 4.5 5 Syahmi Azhar Tuesday 3 February 2015 Saya selalu membakar semangat diri dengan melihat pelakon-pelakon Hollywood. Sudah tentu anda kenal dengan pelakon filem Rambo, Terminator, Wolverine, The Rock dan lain-lain. Mereka kelihatan seperti masih muda dan bertenaga walaupun sudah berusia lanjut. Saya selalu membakar semangat diri dengan melihat pelakon-pelakon Hollywood. Sudah tentu anda kenal dengan pelakon filem Rambo, Terminato...